Alla inlägg den 23 juni 2011

Av raphael - 23 juni 2011 16:36

Idag fick jag ÄNTLIGEN besked! Jag har en plan för augusti!   

En av arbetsplatserna där jag sökt jobb har gått med på att jag kommer dit och jobbar som extraresurs efter semestern. Det innebär att jag ännu inte fått en "riktig" omplacering, men jag har å andra sidan möjlighet att kunna arbeta i min takt och efter min förmåga, jag kan öka upp arbetstiden i min egen takt och dessutom får jag erfarenhet från en ny typ av verksamhet, som jag inte haft tidigare.


Så det känns rätt bra. Kanske om ett par dagar, när jag har hunnit smälta det, att jag till och med tycker att det är idealiskt.

Jag ska dit nästa vecka och träffa chefen och titta på stället, men jag åkte förbi idag och kollad evar det ligger, och det ligger faktiskt väldigt bra till, precis bredvid stationen. Jag kommer att ha 20 minuters resväg från dörr till dörr. Kanon, för då kommer jag att orka så mycket mer!


Nu ska jag bara ta det lugnt i midsommarhelgen, umgås med familjen, äta och dricka gott och försöka att stressa ner lite.



 

Presentation


Genom skärselden till andra sidan av avgrunden. Starkare och smartare. Liv. Kärlek. Växer upp ur den utbrunna askan. Lyfter mot himlen. Frihet.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Terapiarbete

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards